Om deze website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Meer informatie.

Veiligheid

Actualiteitendag: Bijzondere Wetten en APVProgramma Het Nederlands recht verandert razendsnel. Jaarlijks zijn er ruim 1.8 miljoen nieuwe uitspraken van rechters en ons land telt ruim 10 000 formele wetten. Elk jaar komen er hier meer bij. Voor publieke professionals is het van groot belang goed op de hoogte te zijn van relevante wijzigingen en gerechtelijke uitspraken. Vaak hebben deze ...
Lees meer »
Omgaan met morele dilemma'sProgramma Integriteit staat hoog op de agenda. Integriteit gaat over jouw eigen normen en waarden, gewenst en ongewenst gedrag. De grens tussen integer en niet integer gedrag is niet altijd even scherp: wat de een afkeurt, kan voor een ander acceptabel zijn. In deze workshop komen actuele integriteitsvraagstukken aan de orde en jouw rol ...
Lees meer »
Praktisch LeidinggevenProgramma In deze praktische opleiding van 6 dagdelen maak je kennis met alle facetten die behoren tot de functie van leidinggevende of teamleider. Tegelijkertijd krijg je de beschikking over methoden, relevante en actuele (online) documenten om daarmee de volgende dag in je eigen praktijk de opgedane kennis en vaardigheden tot uitvoer te brengen. ...
Lees meer »
Signaleren kun je leren: voor Sociale Professionals in de wijk - Aanpak OndermijningProgramma Deze eendaagse training richt zich op de signaleringsfunctie van (zorg)professionals. Die in hun dagelijkse praktijk verschillende vormen van ondermijning en georganiseerde criminaliteit tegen komen, in wijken bij de kwetsbare gezinnen en huishoudens die onvoldoende weerbaar zijn tegen intimidatie en misbruik door criminelen. Hoe ...
Lees meer »
Signaleren kun je leren voor BOA’s en toezichthouders - Aanpak OndermijningProgramma Deze eendaagse training richt zich op de signaleringsfunctie van professionals die in hun dagelijkse praktijk verschillende vormen van ondermijning en georganiseerde criminaliteit tegen komen. BOA’s en toezichthouders komen op veel plaatsen en zien veel. Het is echter de vraag of je de signalen van ondermijning die zichtbaar zijn ...
Lees meer »
Omgaan met agressie en ander ongewenst gedragProgramma Medewerkers die regelmatig contact met klanten hebben, komen met allerlei soorten van emotie en gedrag van de klant in aanraking. Ook negatieve emoties, ongewenst gedrag en in sommige gevallen zelfs agressie. Tijdens een training omgaan met agressie leer je je eigen gedrag kennen en dat van een ander in te schatten. We trainen hierbij ...
Lees meer »
« Terug naar overzicht