Om deze website goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Meer informatie.

Mystery Shoppers Tools

Waarom zouden CEO’s van Hema, NS, Rabobank en Achmea mystery shoppers inzetten? Juist, om te ervaren hoe klanten écht geholpen worden. De mystery shoppers van Censor Bestuur testen de dienstverlening van uw gemeente:

  • Komt uw gemeente de beloften uit het kwaliteitshandvest na?
  • Is uw dienstverlening over alle servicekanalen even goed?


Onze Mystery Shoppers geven u graag inzicht in hoe klanten uw dienstverlening daadwerkelijk beleven.

Resultaat

Met het inzetten van Mystery Shoppers krijgt u een objectief en helder beeld hoe de dienstverlening er bij uw gemeente voorstaat.
Aanpak en opzet


Censor Bestuur zal verschillende Mystery Shoppers inzetten die bijvoorbeeld telefonisch een aantal vragen zullen stellen of fysiek de gemeente bezoeken. De medewerkers van de gemeente zullen niet op de hoogte zijn van de komst van deze Mystery Shoppers. Na afloop presenteren wij u onze bevindingen in de vorm van een helder rapport. Op basis van deze informatie kunt u uw dienstverlening verbeteren.

Wilt u meer weten: neem dan contact op met Karin Ytsma van Censor Bestuur via info@censorbestuur.nl of via 013- 521 56 15.

Het inzetten van mystery shoppers gebeurt op aanvraag.